Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 21. august 2013

Søte ugler :O)

















Gavelapper.
Jeg har laget et sett med tre gavelapper med søte ugler på, og teksten "Gratulerer" stemplet i sort. Uglene er farvet med Distress Markers, og så har jeg dratt over med en av TH sine pensler med vann i for å dra fargene litt utover. Øynene har fått Glossy Accent, for en blank effekt. Gavelappene har blitt pyntet med en sløyfe i hydding og festet med mini stiftemaskin.

Ha en fin kveld alle sammen!

6 kommentarer:

Lotta sa...

SUPERFINE!!!!!

Tusen takk for kjempefint kort!!!! WOW!!!!! Du er bare så dyktig altså! Gleder meg til å gi det bort:)

Alltid koselig å se deg/dere!

Vi sees snart igjen:)


Klemmer

Lotta sa...

SUPERFINE!!!!!

Tusen takk for kjempefint kort!!!! WOW!!!!! Du er bare så dyktig altså! Gleder meg til å gi det bort:)

Alltid koselig å se deg/dere!

Vi sees snart igjen:)


Klemmer

Connie sa...

Nydelige gavelapper og herlig motiv.
Klem Connie

Kort og Søm sa...

Så hyggelig at kortet falt i smak :O)
Vi sees, klem Fredrikke

Takk Connie,
klem :O)

Unknown sa...

Så skjønne ugler :) Kjempefine kort :)

Anneli sa...

Fantastisk søte tags, med herlige detaljer <3