Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 19. august 2013

Liten sort pung.



















Hei alle sammen!
Først vil jeg ønske velkommen til nye lesere av bloggen min :O)
og så takke for alle fine kommentarer jeg får.

Liten pung.
Jeg har sydd en fin liten pung i sort stoff, hjerter på utsiden og prikker inni. Mellom stofflagene er det et lag med platevatt. Pungen lukkes med en trykknapp.
Utvendige mål; ca 10cm*13,5cm.
Pris; 100kr.

Ha en fin en uke!
Her skinner solen fra en blå himmel.
Storebror er på skogstur med skolen i dag, og for et flott turvær de har fått :O)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefin pung,du lager så mye fint. :)Klem Mette.

nicolet sa...

Beautiful!
Hugs Nicolet

Misemor sa...

Her var det mye fint siden sist. Travle tider gir ikke mye tid til bloggingen, men jeg forsøker å følge med litt likevel. =)
De kortene du lager er bare så flotte! Og den sorte lille likeså.
Minner om ny gi-bort hos meg. =)
Hilsen Tone =D

Fabelaktig sa...

Superfin!

Fin ukesstart!
Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
klemklem

Kort og Søm sa...

Tusen takk,
klem :O)