Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 30. august 2013

Hipp Hurra...for meg :O)



















Bursdag! 
I dag ble jeg vekket av mine barn som sang bursdagssangen for meg, ga meg gaver, og storesøster hadde bakt kake, med litt hjelp fra storebror :O) Så da det ble deilig sjokoladekake til frokosten!
Bursdagen min feires med familieselskap i morgen, og i dag skal vi spiste på Gamle Tårnhuset Resturant, jeg gleder meg, for de har så god mat og veldig hyggelig betjening.
(Om noen lurer på hvor gammel jeg har blitt, så feirer jeg 38 årsdagen min i dag :O)

Håper dere får en fin fredag!

15 kommentarer:

Bente sa...

Gratulerer med dagen ;-)

Connie sa...

Hipp Hipp Hurra!
Gratulerer med dagen og god helg.
Deilig med snille og flinke barn
Klem Connie

Bea sa...

Gratulerer så masse!
Klem Beate

od Andulky sa...

Stort stort grattis!!
Min pappa fyller också år idag :-)...

Velkommen til min kreative verden sa...

Hurra for deg Fredrikke: )

Så hyggelig at du har blitt feiret av dine barn med kake og hjemmelaget kort. Kos deg, det er vel fortjent: )

HegeT sa...

Gratulerer masse med dagen.
Høres ut som en fin start på dagen... sjokoladekake til frokost hører med... ;-)

Stor bursdagsklem
Fra HegeT

Vibekes lille ullne sa...

Gratulerer med dagen!! For en hyggelig start med kake fra ungene! Kos deg i kveld! :)

Winkel's Crazy Ideas sa...

Nam sjokoladekake!! Gratulerer så mye med dagen og kos deg med restaurant og selskap. Pam :-)

AlottesVerden sa...

Hipp Hipp Hurra for deg :)
Håper dagen har vært fin

God helg ønskes
Ann-Charlotte

Rosetrend sa...

Hurra for deg! Gratulerer med dagen :)

STEINKJERRINGA sa...

Gratulerer så mye med dagen! Herlig kake..

Hilde sa...

Gratulerer med dagen! Håper dagen har vært god :)

Moski sa...

Gratulerer med dagen!

Kjersti sa...

Gratulerer på etterskudd :-)
Håper dagen ble fin. God lørdag..

Pia sa...

stort forsinket tillykke med fødselsdag, håber du får en dejlig fest
knus Pia