Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 6. august 2013

Stor stoffpose til leker!
















Hei!
Jeg har sydd en stor stoffpose med snorlukking til leker. 
Jeg har brodert på teksten "LEKER" så det skal ikke være noe tvil om hva som er oppi  posen :O)

Ønsker du å bestille en stoffpose, men med annen tekst? Det lar seg ordne, send meg en mail med tekst og stoffønske; kortogsom@hotmail.com

Mål; 40cm * 33cm.
Vaskes pent.

Pris; 300kr.

Ha en finfin dag alle sammen! :O)

4 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...

Kjempekul stoffpose du har laget! Liker denne størrelsen for den er så anvendelig til så mye :-)

Lisbet sa...

Lekekr pose til leker. Flott fargerikt stoff du har brukt :-)

Kort og Søm sa...

Takk :O)

-Sanna- sa...

Det var et kjempestilig stoff.
Heldige du som har så gode sy-evner! :)