Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 5. februar 2012

365 Cards Challenge!







Day 341 - Do A Doodle
I dag slenger jeg denne tagen med i utfordringen hos www.365cards.bloggspot.com
Tenkte det passet, siden jeg har doodlet litt ved sommerfuglen.

Tagen har jeg stanset ut med min Cricut, blomst fra Bazzill, Versa mark med glitter, sommerfugl stempel fra Hero Arts, (det andre vet jeg ikke hvor kommer fra), glitterlim, bånd og brads fra making Memories.

(If you do not read norwegian, please use blogger translators :O)

God søndag til alle sammen!
:O)


9 kommentarer:

Anne sa...

Fin tags !

Christina sa...

That is really beautiful Fredrikke!
Hugs Kristel

Pia sa...

så sødt tag, flot i de farver og nydeligt sommerfugle stempel
God søndag til dig
knus Pia

Connie sa...

Stilig :O)
Ha en fin kveld.
Klem Conni

Maria Isabel sa...

Kjempefine lapper! veldig fint med den blomsten og perlen i midten :)
Og sommerfuglen var og veldig søt :)

Ha en god søndag :)

Klem :O)

2ne sa...

Så rent og lekkert :-)

Kort og Søm sa...

Thank you,
hugs :O)


Takk,
klem :O)

Elizabeth Allan sa...

Stunning tag. Lovely elegance with the black and white combination!

Lucia sa...

Thanx! yours is just so beautiful!!! Good luck on the challenge! :-) Lucia