Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 11. februar 2012

Notatblokker!





To notatblokker!
Jeg har laget to notatblokker med spiralrygg, og embossede forsider. Embossing folderen kommer fra Buttlebug. Forsiden og baksiden er laget av Bazzill kartong, sølv med litt glitter. Inni er det Rabbleblokk tegne ark.
Notabøkene er satt sammen med Bind it all, fra Zutter.
(om noen lurer så har jeg skåret til alt papiret i riktig størrelse før jeg satt notatblokken sammen :O)
Disse to skal gis bort, men jeg lager gjerne på bestilling om noen ønsker å bestille.
Mål; 10,3cm*10,3cm.
Pris; 80kr per stk.

God lørdag!
:O)

5 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Kjempefin! Og nå vet jo også jeg hva embossing er for noe ;-)

God helg - klem Siv

Berit sa...

mpefine notatblokker. Ha en flott lørdag

Vibekes lille ullne sa...

Innom for å ønske deg en god søndag og se på alt det fine du har laget! Lekre notatblokker! :)

ide-puffen sa...

Så kule. Inspirerende ting som jeg ikke har peiling på he he.
Og de rosa bordkortene er mega stilige. Flinkis
klem klem

Kort og Søm sa...

Takk :O)