Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 14. februar 2012

Bokstav vimpel i blått!







Bokstav vimpel sydd på bestilling!

Denne bokstav vimpelen har jeg sydd på bestilling til en kunde. Jeg syr disse bokstav vimplene på bestilling i den fargen du måtte ønske.
Bare å ta kontakt på mail :O)
Bokstavene er ca 11 cm høye og er sydd på satengbånd.
Foran første og bak siste bokstav er båndet 50 cm langt,
sånn at du kan henge den opp slik du ønsker.

Pris per bokstav er 70kr.

Stoffet til mine blå bokstav vimpler.
Nå er jeg tom for det stoffet bokstaven "i" er sydd i, og får ikke tak i mer av det. Så nå blir det et nytt blått stoff i de kommende blå bokstav vimplene jeg syr. Ellers blir de sydd i de samme fine stoffene :O)

Takk for alle fine kommentarer!
 Velkommen til nye følgere, og jeg håper alle får en fin tirsdags ettermiddag!
:O)


7 kommentarer:

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

hei! for ein fin blogg med masse inspirasjon for meg som er interesserr i nettopp kort og søm! :)
håpar det er greit at eg la meg til som følgar!

Connie sa...

Stilige disse vimplene dine.

Klem Connie

Kort og Søm sa...

Bare hyggelig at du legger deg til som følger! :O)

Takk Connie,
klem

Thank you Kim,
hugs

:O)

LeKaQuilt sa...

Det er nå fint med blå stoffer :o)

Solveig sa...

Oj, for et arbeid da! Men flott bel det i allefall! Flinke deg;o)
Ha en fin kveld.
Klem fra Solveig

salige lavendel sa...

Så koselig vimpel!

Hilde sa...

Så fin vimpel! Den ser så forseggjort ut.
De rosa bordkortene lenger ned her, var jo bare knallfine!

Ha en fin kveld... eller natt var det visst blitt ;o)