Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 17. februar 2012

Søt, søt kanin!







Et nytt kort
Jeg har lekt meg med Cricut maskinen min, og denne søte kaninen ble laget! Ellers har jeg brukt Sizzix maskinen (den gamle røde :O), QK-tangen og Revolution utstanseren, for å stanse ut gjerde, skyene og borden.
Blomstene kommer fra skuffen, og papiret er Bazzill og fra My Minds Eye.
Jeg har laget flere kaniner i andre farger, så det er mulig det kommer flere kort :O)

Vinterferien har startet og vi skal kose oss med nystekte vafler, til sol og blå himmel!! 
Goood helg, og god vinterferie! 


11 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Kjempesøt!
God vinterferie!
Her starter ferien om en uke:-)

Klem

ide-puffen sa...

Så nusselig! Morsomme effekter med den der maskina di altså-
Ha ei fin helg.
Klem klem

Pia sa...

hvor er det et sødt kaninkort, lækre farver
Du må have en dejlig weekend
knus Pia

Hanne sa...

Kjempe søtt kort:-) God helg

Maria Isabel sa...

Kjempesøt liten bunny :)

God vinterferie :) Skal selv prøve å bli med familien på hytta til uka :)

GOD HELG og god fastelaven på søndag :)

Klem :)

Anneli sa...

Bare innom for å ønske deg en strålende helg og en flott vinterferie! Håper du får tid til litt tid med kreative sysler innimellom vaffelspisinga ;) hihi
Anneliklem til deg :)
PS Bokstavvimpelrekken og hjerte med brodert navn var kjempefine <3

Hennes sa...

DETTE var et flott kort, digger kaniner :O)

Ha en fin helg.
Klem Linda

Connie sa...

Lekkert :O)
Så søt kanin.
Klem Connie

Lisbet sa...

Morsomt kort med en flott kanin på, blir spennende å se de du lagde i andre farger senere.
I går kjøpte jeg en pakke tomatfrø har ikke sådd egen på 6 år. Men etter vinduutskiftning i heimen så har vi plutselig vinduskarmer på soverommet så vi kan sette de der:-)
Ha en flott vinterferie og kos dere alle sammen

Marianne sa...

Super flot kanin :)

Kort og Søm sa...

Takk!
klem :O)