Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 29. februar 2012

Bestillingskort!







Konfirmasjonskort!
Jeg har laget et konfirmasjonskort til en kunde der mottakeren likte Pondus godt. 
Syns dette ble en bra løsning på Ponus temaet :O)
Pondus bilde er klippet ut av siste Pondus bladet!
Papiret er Bazzill og Basic Grey, tekst stempel fra Ladybug&friends, brads fra Storyteller og stjernene har jeg laget med hjelp av min QK tang+dies. 
Under stjernene er det opphøyde limputer.

Jeg lager kort på bestilling, 
design og pris etter avtale!

Nå har jeg noen flere bestillingskort som skal lages,
jeg viser de frem en annen dag!

God ettermiddag!
:O)


7 kommentarer:

Julie sa...

Oj - det var kult!!!

Har du bare klippet ut motivet på et blad eller? Kreativ du..:o)

Koselig at du titter innom meg av og til.:o)

Klem klem

Kort og Søm sa...

Takk!
Ja, jeg har bare klippet ut av siste Pondus bladet :O)

Klem

Lappeline ♥ sa...

knall fine....

Flinke du

Fin kveld til deg

Klem

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

det vart kjempestilig, så kreativ du er!! blir veldig inspirert av bloggen din!

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Kjempestilig ! Takk for koselig hilsen hos meg :o) Veldig kjekt at du er innom :o)
Klem, HegeS

Kort og Søm sa...

Takk,
klem :O)

Velkommen til min kreative verden sa...

Hei Fredrikke
Nå ble jeg så imponert at du bare aner ikke: ) Noe så flott. Dette er jo et kunstverk i verdensklasse

Heldige meg: ) Gleder meg også til å se hvordan du løser nr. 2

Veldig gøy å se dette på bloggen. Det er ekstra bonus

Hilsen Gitte