Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 22. februar 2012

Stoff hjerte med brodert navn på!





Stoff hjerte!
Jeg har sydd et rosa stoff hjerte med brodert navn  på, en søt knapp og bånd til å henge opp hjerte med.
Denne er sydd på bestilling.

Jeg syr stoff hjerter på bestilling, du velger fargen på stoffet. Så plukker jeg ut en knapp og bånd som passer fint til stoffet!
(beklager litt uskarpe bilder her)

 Ta gjerne en titt i Epla butikken min;


Ha en fin ettermiddag!
:O)


4 kommentarer:

Pia sa...

så søde stofhjerter
knus Pia

Connie sa...

Nydelig :)
Så koselig med eget navn på.
Klem Connie

I en Sving sa...

Så koselig med slike hjerter. Har en plan om å lage opp litt slike selv, men foreløpig er det bare blitt med planen. :)

Mette sa...

Veldig sott med slike broderier. Har du broderingsmaskin eller er dette 'for hand'?