Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 15. februar 2012

Stoff hjerte med brodert navn.





Stoff hjerte!
En av mine kunder ønsket å bestille et hjerte, likt et hun hadde bestilt tidligere. Fint rosa stoff, søt knapp og bånd.
Hjerte er ca 24cm langt, inkludert opphenget.

Jeg syr hjerter i stoff, med brodert navn på bestilling, du velger farge på stoffet og jeg finner en fin knapp som passer til stoff og bånd.
Pris; 150kr.

Her hos meg skinner solen fra en nesten blå himmel, og solen varmer faktisk...så utrolig deilig!!
Ha en finfin ettermiddag!
:O)

7 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Nydelig hjerte!!

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)

Misemor sa...

Så søtt! Koselig med slike hjerter.
Ha ei fin helg.
Klem =)

duBedåre sa...

Søt!

Connie sa...

Nyyyyydelig:)

Klem Connie

Maria Isabel sa...

Helt super nydelig hjerte :)

Ha en fin dag :)

Klem :)

Lisbet sa...

Nydelig hjerte