Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 23. februar 2012

Gleder meg til sommer og sol... :O)









Fint sommerlig stoff!
Jeg har sydd en toalettmappe/sminkepung i stoff som får meg til å tenke på vår og sommer! Jeg har foret med et rød prikket stoff, og det er et lag platevatt mellom stofflagene. Så den er litt fast i formen.
Jeg har pyntet mappen med søte rosa knapper, som jeg har sydd fast midt i noen av blomstene.
Mål; 19,5cm*15cm*4cm.
Pris; 215kr.
Den blir lagt ut i Epla butikken min iløpet av dagen!


God torsdag!!
:O)

9 kommentarer:

(eddas) sa...

Den var kjempesøt,nydelig stoff..
ha en fin vårlig dag:)
klem

Mette sa...

Meg igjen, jeg kom til a tenke pa deg som syr sa mange nyttige ting da jeg sa en link til Flash/Thumbdrive covers pa denne bloggen:

http://totallytutorials.blogspot.com/

klem mette

Hilde sa...

Den var frisk og sommerlig i fargene :) Kjempefin! Åh, som jeg gleder meg til sommer og sol! Det er knallherlig å merke at det smelter ute :)
Ha en flott dag!

Tinas sa...

Søt mappe i herlig sommerlig stoff:)

Gry-Heidi sa...

Søt og sommerlig :) ...føles nesten som om det er litt sommer nå om dagen :)

Klem :)

Lisbet sa...

Får sommerfølelsen frem det nydelige stoffet ditt. Denne gjorde seg emd knappene i blomstene.
Ha en flott kveld og en god helg.
Jeg gleder meg til demo hos Bikuben i morgen!

Maria Isabel sa...

Kjempefin og sommerslig!! Gleder meg til sommer og sol jeg og :)

Klem :)

Connie sa...

Nydelig og sommerlig mappe.
Lekker.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Feeling good by H sa...

Gleder meg til sommer jeg også!
Søt sminkepung, prikker er alltid en vinner.