Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 7. februar 2012

Runde gavelapper!







Runde gavelapper med fint bånd! 
Jeg har laget 4 runde gavelapper med fint papir, papirblomster, knapp og bånd. De er 8,5cm i diameter.
Kortene er lagt ut i Epla butikken min, og ble solgt med en gang!(Må det er veldig hyggelig når det jeg lager faller i smak hos flere :O)

I kveld skal jeg på konsert på den lokale Kulturskolen, 
storebror skal spille konsert.
Det gleder vi oss til!


Her skinner solen...så deilig!
Hilsen fra Fredrikke
(som gleder seg til våren... :O)



7 kommentarer:

Tinas sa...

Superfine gavelapper:)

Maria Isabel sa...

De var kjempefine :)
Alltid koselig når ting man bruker tid og energi på blir satt pris på av andre, da får man litt lønn for strevet.. og i ditt tilfelle fikk du jo faktisk lønn i tillegg, hehe :)

Kos dere på konsert :)

Klem :O)

Lisbet sa...

ER søren klype ikke noe rart de ble solgt med en gang. De var bare utrolig lekre. Disse runde du ahr laget er bare fantastiske så de kan du trygt lage fler av.
Ble veldig inspirert til å prøve å så tomater igjen i år etter innlegget ditt, såfår se om vi får rota oss til det eller om vi bare jukser uti mai:-)

Ha en flott konsert!
Klem

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Thank you Riet :O)
hugs

Hennes sa...

Ja skjønner godt de ble solgt med en gang.
Kjempe flotte.

Ha en fin dag.
Klem Linda.

Lene sa...

Hva bruker du når du skal lage rundingen?