Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 9. februar 2012

Bordkort på bestilling!






Bordkort!
Jeg har laget bordkort på bestilling til en av mine kunder. Stikkord var at det måtte være rosa. jeg vet hun skal pynte med ballonger og hun blir 40 år!
Så her er resultatet, jeg håper hun blir fornøyd :O)
Pris per stk er 25kr.


En liten oppdatering.
Jeg har fått noen spørsmål på hvordan bordkortene er laget. De er laget ved hjelp av Bazzill papir, Making Memories magnet bokstav stempler, min Cricut maskin og QK tangen.
Veldig hyggelig at så mange likte de,
 og kunden var storfornøyd :O)
Bedre blir det ikke!!

Ha en fin torsdag!!
:O)

13 kommentarer:

May-Bente sa...

åjj,åjj her har du hatt litt av et arbeid.
Flotte!!

Klem fra meg:))

Unknown sa...

This looks sweet have a lovely day to!
byebye,Lean

nicolet sa...

Wow this looks gorgeous!!
Hugs Nicolet

Rosetrend sa...

Så mye fint du har laget i det siste :) Var det litt jobb med bordkortene eller? Har du egen stansemaskin?

Strikkeheksen sa...

Det er da en genial løsning på stikordene - hvor er de blevet fine :-) Du har igen lavet så mange fantastiske ting siden sidst jeg var her forbi :-)

Barbros lille atelier sa...

Så fine! Sånne skulle jeg hatt i fjor...

Tusen takk for vimpelen som kom i går! Nydelig!

Randi sa...

Så utrolig stilig! Perfekt til busrdagsfest :-)

Anette Willemine sa...

Nå fikk jeg lyst til å fylle 40 én gang til! Så flotte de var!!!

Håper du har gode dager!


AW

Lene sa...

Nydelige. Kan du ikke fortelle litt hvordan du lager tingene også? :)

Lene sa...

Nydelige. Kan du ikke fortelle litt hvordan du lager tingene også? :)

Pia sa...

wow så søde bordkort i lækre farver
Du må have en dejlig weekend
knus Pia

Bea sa...

Disse vil nok løfte festbordpyntingen til uante høyder, skikkelig festlige og søte på en gang. Er de ditt eget design? Fine i alle tilfeller!
:)Beate.

Mayen sa...

Tøft! Æ har rund dag neste år..må vel feire litt...og pynte..