Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 18. februar 2012

Stoooore papir kaniner... :O)







Rosa Kaniner!!
Jeg har laget flere kaniner, og disse er store... 
Måler 20cm*13cm :O)
De er laget ved hjelp av min Cricut maskin, og satt sammen av flere lag papir/kartong. Baksiden er hvit, så man kan bruke den som kort. Til Velkommen til verden-kort, dåpskort eller bursdagskort.  
De kan også henges på veggen, og pynte opp på barne rommet! 
Jeg har lagt de ut i Epla butikken min.

Nå må jeg sette igang med å bake ut brød deigen, og så begynne på middagen!

God lørdagskveld til alle sammen! :O)




8 kommentarer:

Maria Isabel sa...

De var veldig søte!! Passer til påske også de der :O)

Ønsker deg en god lørdag :)

Klem :O)

I en Sving sa...

Så søte kaniner :)
God søndag :)

Pia sa...

hvor er den sødt
Du må have en god søndag
knus Pia

Hanne sa...

Utrolig søte:-)

Connie sa...

Så søte :O)

Ha en fin søndag.
Klem

Mayen sa...

No nærme våren sæ, du må være i vårmodus med de søte kaninene dine ;-) For de er søte!! ( Og æ vet ikkje koffør folk har ordsperre på bloggen, det e jo for å bekrefte at man ikkje e en robot..Korsen robot gidde å lese min blogg..?)Ha ei flott uke, klem

BirjitB sa...

Så søte!:)

Lindas hobbyhjørne sa...

Nei, men så søte de er da :)
Ha en fin kveld, klem.