Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 4. februar 2012

Jeg syr bokstav vimpler på bestilling!



Bokstav vimpel sydd på bestilling!

Denne bokstav vimpelen har jeg sydd på bestilling til en av mine kunder
.Jeg syr disse bokstav vimplene på bestilling i den fargen du måtte ønske.
Bare å ta kontakt på mail :O)
Bokstavene er ca 11 cm høye og er sydd på satengbånd.
Foran første og bak siste bokstav er båndet 50 cm langt,
sånn at du kan henge den opp slik du ønsker.

Pris per bokstav er 70kr.

God helg til dere alle sammen!
:O)

3 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Så flott den ble!!
Tenker det er en liten jente her i huset som blir veldig fornøyd:-)

Klem

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig å høre!
klem :O)

Berit sa...

det ble kjempefint. Ha en god lørdag