Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 13. april 2010

Et penal, kanskje... :O)


For et nydelig vær!!
I dag har det vær utrolig flott vær her i Oslo området, så det er jo en sann glede å ta bilder ute...*smiler*...
Her har jeg sydd et flatt penal, eller kanskje en litt større sminkepung!? Den kan vel igrunnen brukes det det en måtte ønske. Den er sydd i bomullstoff, og foret med det samme stoffet. Så har jeg pyntet opp med et rosa silkebånd!
Mål; 21,5 cm * 11,5 cm.
Pris; 100kr.
:o)

8 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Så spennende at du skal stå på stand og selge dine ting. Hadde jeg bodd litt nærmere, så hadde jeg kommet. Ønsker deg masse lykke til.

Tovepia sa...

Lekkert penal!
Du syr så mye lekkert!

Lappeline ♥ sa...

Så mye fint du lager.
Lekkert penal.

Ønsker deg en fin kveld

Klem

Kort og Søm sa...

Tusen, tusen takk dere... :o)

SiriR sa...

Denne var kjempesøt:)

Kos deg i vårsola!

od Andulky sa...

Jättefin och härligt vårig!

Sissel sa...

Så fiiiin :-)
Det ligger noe på bloggen min til deg!:-) -Sissel

Kort og Søm sa...

Tusen takk for at du tenkte på meg Sissel! (nå har jeg awardfri sone i bloggen min, så jeg sender den ikke vidre)
Ha en fin kveld! :o)