Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 8. april 2010

Sminkepung med blomst!






Hei, hei... :o)
Nå har jeg sydd en sminkepung som er pyntet med en av mine stoffblomster. Den er sydd i brun babycord, og foret med det samme stoffet jeg har sydd blomsten av. På glidelåsen har jeg knyttet på en liten bit med rosa silkebånd. Syns det blir så fint når foret passer til pynten..*smiler*...!
Glidelåsen på denne er ca 15 cm.
Pris; 150kr.
Ha en fin kveld alle sammen!
:o)

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Den ble lekker! Så delikat med samme fór som blomsten!
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Lappeline ♥ sa...

Denne var flott som de andre. Det er fint når foret står i stil med det andre.

Ha en fin kveld

klem

Unknown sa...

Den var veldig fin, liker kjempegodt blomsten du har pyntet med. Du lager MASSE fint! Fin blogg med MASSE inspirasjon!
Takk for hyggelig kommentar i min blogg.

Hilsen Linetoppen

Anette sa...

Utrolig stilige de blomstene du pynter med ;)

Kort og Søm sa...

Så hyggelig at den falt i smak... :O)

Randi sa...

Kjempefin og med ynlingsfargene mine. Lekker den blomsten!

Klem

Guttemamma sa...

Knallfin,likte fargene!!
klem og tvi tvi på lørdag!!