Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 25. april 2010

Pannebånd!


Pannebånd=vår!!
Det begynner å bli deilige vår temeraturer om dagen...*smiler*...og da kan jo lue bli litt vel varmt! Dette pannebåndet har jeg sydd til en kunde, og hun ville ha det litt bredt. (Håper du blir fornøyd med resultatet :O)
Sydde sånne til guttene mine i fjor, og det var stor suksess.
Pris; 135kr.
Dette er solgt, men jeg syr de gjerne på bestilling.
Ta kontakt på mail.
Ha en fin søndag!
:o)

5 kommentarer:

innendørs sa...

Mye fint du lager, herlig lappesøm der nede:) Fin søndagskveld til deg!

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Tovepia sa...

Sikkert et nydelig pannebånd til vår og sommer.
Ha ei god uke og klem fra meg;)

Randi sa...

Kult med sånne pannebånd.

Jeg er lite kreativ for tiden. Vårforkjølelsen slipper ikke taket og formen er dårlig. Håper det tar seg opp til uka.

Ha en fin søndagskveld!

Anita fra hjerterommet sa...

Kjempesøte!! Dette var kanskje noe jeg kan sy til guttene mine! Smart:) Ha en fin uke!!