Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 6. april 2010

Ny notatblokk!




Hei, hei... :o)
Kjempe hyggelig at så mange vil være med på min "give away"!
(dere uten blogg kan også være med :o)
Trekkning i morgen!
Jeg har laget en notatblokk, med de fine Tim Holtz stemplene. Arkene inni er Rableblokk-ark.
Hvis du vil kjøpe den koster den 120kr! :o)
Denne er solgt!
Kolbotn Torg!
Onsdag 14 april skal jeg selge produktene mine på Kolbotn Torg. Jeg kommer til å stå like ved rulletrappen, ved Sjarm og Sjel, Vic og Bjørklund. Jeg kommer til å stå der hele dagen :o)
Håper mange vil ta turen innom!
Skal du kjøpe babygaver, så har jeg flere fine ting å velge mellom og flotte babykort til gaven. Selger også andre kort, oppevaringspunger, sminkepunger, toalettmapper, pengepunger, noe barneklær, vesker, notatblokker og andre ting jeg har laget.
Mange fine produkter som egner seg til gaver til deg selv, eller til andre man vil glede!
Jeg gleder meg...*smiler*...
God tirsdag alle sammen!
:o)

6 kommentarer:

FIOLINESBLOG sa...

spennende:) jeg kommer på torget!
denne notatblokka var fin:)
fiolineklem

Fit mum sa...

Så utrolig nydelig den var! Hadde vel knapt turt å skrive i den i frykt av å bruke den opp ;)

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Da ses vi fioline!
Det blir hyggelig :o)

-Sanna- sa...

Kjempefin notatblokk.
Nå skulle jeg ønske at jeg bodde litt nærmere......
Skulle gjerne fått tatt det du lager i nærmere øyesyn.

Agneta sa...

Jeg tenkte jo komme innom og henge litt med deg. Men hadde glemt at jeg er på vei i et flyg til Kiruna da. Håper du får en flott dag og att mange får gleden av dine flotte fine ting!

Anette sa...

WOW - superlekker notatblokk!!! Digger sommerfuglen og fargene du har brukt!