Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 19. april 2010

God morgen... *smiler*...


Morsomt papir... :O)
Jeg falt helt for dette papiret da jeg så det, så det måtte jo bli noen notatblokker! Disse notatblokkene har blanke tegneark inni, supre til små notater eller små tegnebøker til barna.
Disse lager jeg også på bestiling, kom gjerne med ønske på tema/farger på arket. Kan også stemple på navn forran , hvis det er ønskelig!
Pris; 65kr. (uten navn)
Pris; 70kr. (med navn)
Ha en fin tirsdag!
:o)

4 kommentarer:

Maria sa...

Supersött papper:)

Tovepia sa...

Kjempesøtt! Flotte bøker du lager!
Ha en fin dag og klem fra meg;)

FIOLINESBLOG sa...

hei på deg,fin ny header:)
Ønsker deg en god dag der nede på jobben din!
fiolineklem

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Ha en god dag dere også,
klem :O)