Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 23. april 2010

Tusen, tusen takk dere...*smiler*...











Ja, det må jeg si....
En super respons på min forespørsel om hekle hjelp. Tusen takk for tips om bøker og alle linkene til diverse blogger, you tube osv... :O) Jeg har sett på masse hekling på nettet, og fant faktisk en bok om hekling jeg hadde i bokhyllen min (som jeg hadde helt glemt :O)...så nå skal jeg prøve meg...*smiler*... Jeg satt litt ute i dag i solen og prøvde meg frem...og drakk en god kopp grønn te med sitron. Men resultatet av prøvingen...tja..vi får se da...*ler*...
....mulig jeg tar kontakt med noen av dere som tilbød personelig hjelp!!
Dere er jammen en gjeng snille og greie bloggere!!
Ha en god helg alle sammen!
:o)

8 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Ønsker deg masse lykke til med å lære å hekle! Jeg har bare SÅÅ lyst selv til å lære det! Det får bli med tiden.

Ha ei riktig så fin helg! Klem, Hege

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Nå holder jeg på med et sånt konvoluttkort, det var morro...*smiler*...

God helg, klem :o)

Guttemamma sa...

Tenk om hele verden var som her inne...
her har vi stått tidlig opp,ksla til Ski på Bendit cup i dag. Mor skal bare drikke en kopp kaffe og blogge ti min før frokost...:-)
Klem ,gleder meg til å se det ferdige resultatet!!
klem

Vibeke sa...

Lykke til! Jeg er heller virkelig ingen hekler. Skjønner ikke helt hvorfor, men jeg får det bare ikke til og det blir ikke pent. Rart det der... Derfor heier jeg veldig på deg, og at du får det til :)

Gry-Heidi sa...

Hekling er kjempeartig, og du er hjertelig velkommen til å komme til meg å hekle en kveld :o)
Her skinner solen i dag, og hagen skal til pers :) Jeg blir helt frustrert av å ha et såååå utstabilt nett, og i tillegg lite tid til kortlaging...men, men, det kommer vel bedre tider :o)
Ha en fin fin helg!

Klem, Gry-Heidi :)

Anonym sa...

hei hei du.. spennede blogg du har,, deg vil jeg gjerne følge.
Driver selv å lager ting og tang hele tiden og søker venner med tilsvarende "behov". Fint å være flere i den kreative båten...

anka

Kort og Søm sa...

Gry-Heidi;
Håper nettet ditt blir mer stabilt!
Kanskje jeg må ha litt heklehjelp etterhvert...*smiler*...
Ha en fin kveld,
klem Fredrikke :o)

Kort og Søm sa...

Anka;
Velkommen som følger!! :o)