Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 11. april 2010

Konfirmasjonskort!




Ny uke og nye muligheter...*smiler*...
...og nye konfirmasjonskort!
Plutselig kom jeg på et det er jo konfirmasjonstid om ikke så lenge....så nå blir det litt kortproduksjon med passende tekst. Diss blomstene syns jeg er veldig fine, har hatt de lenge, så jeg husker ikke hvor de kommer fra, er det noen som vet det...så hadde jeg blitt veldig glad! Kunne tenke meg flere av samme type :o)
Håper alle får en fin mandag!
Hos meg skinner solen i dag også, slettes ikke dårlig...*smiler*....
:o)

11 kommentarer:

Randi sa...

Fint konfirmajonskort. Jeg har noen komfirmasjonskort jeg skal lage jeg også, må vel kanskje begymne snart.

Sola skinner her også så dagen skal Maria og jeg nyte på verandaen.

Ha en fin dag!

Agneta sa...

Det var det fineste konfirmasjonskortet jeg har sett! Stilig! :)

Rasofiel sa...

så vackert og spesielt det var ♥

Veronica sa...

Utrolig flott kort!! Rett og slett vakkert!:)

Lappeline ♥ sa...

Nydeligt fint kort.
Takker for hyggelig hilsen


klem fra meg

Heidi sa...

Nydelig kort! Ikke så mye kort jeg lager, men ikke lenge til konfirmasjon nå. Må lage et til gutt og et til jente. Her i området er det slutten av august som er konfirmasjonstid.

Vibekes lille ullne sa...

Kan ikke hjelpe med blomster, men flotte konfirmasjonskort du har laget! :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott kort! De Crea Diem papirene er så lekre!

klem, Hege - ha en fin kveld! :)

Mitt liv på Storhaug sa...

Du er så flink å lage kort! Blir skikkelig inspirert av deg=) Har endelig fått laga invitasjoner til dåpen, ligger på bloggen min.

Ha ei fantastisk veka!=)

Kort og Søm sa...

Tusen takk for alle de fine kommentarene! ♥

Pia sa...

wow så flot kort, så stilligt. Du må have en dejlig dag.
knus Pia