Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 21. april 2010


Lappesømmen tar form...
...men glidelåsen jeg var så sikker på at jeg hadde...hadde jeg ikke. Feil farge og feil lengde var det jeg hadde...*ler*... Men det går bra, skal bestille en ny ladning med glidelåser i morgen til litt andre prosjekter og noen til noen puter jeg skal sy for en kunde. Så da går det noen dager, så har jeg riktig glidelås i hus :o)
Jeg har fått en bestilling på en veske, og nå gleder jeg meg til å sy vesker igjen. Er en liten stund siden sist, så det blir morro...*smiler*... Må bare vente på noe nytt stoff fra USA! Mye venting her...*smiler*...
Takk for alle hyggelige kommentarer, og velkommen til nye faste følgere, veldig hyggelig!
Ha en fin kveld!
:o)

12 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ergelig når en er i gang da..men kjenner jeg deg rett har du flere prosjekt på gang!!
klem

Kort og Søm sa...

*ler*..nei, her er det ikke mangel på prosjekter... :O)
klem

Margrethe sa...

Nydelige stoffer og farger! Dette blir en flott lappesøm:)

Lappeline ♥ sa...

Så flotte farger og det er så kjedelig å mangle noe når en holder på med noe..
Kjenner meg igjen

Ha en fin kveld
klem

Rach sa...

wow this is gorgeous, love the colours.xx

Pia sa...

ser super godt ud

May-Bente sa...

Å kjære tid for et prosjekt!!
Nydelig lappeteppe! Fargesammensetningen var bare helt topp.
WOW!!!
Kjedelig med glidlåsen..men er det ikke typisk... å mangle noe:=)
Klem fra meg:=)

Unknown sa...

Hei. For en fantastisk flott blogg du har. Og så mye flott du syr. Har sett innom nettbutikken din også. Bare flotte ting du syr. Nydelige korter lager du også.Stikker snart innom igjen.

Grethes design sa...

Hei. Så flink du er til å sy lappeteknikk :-) Gleder meg til å se resultatet ;-)

Grethe sa...

Du syr så pent og gjør ting så pent, alt du presenterer er så delikat. Hyggelig å stadig være innom bloggen din. Ha en fin dag...og lykke til med "ny" glidelås.

Kort og Søm sa...

Takk!! :o)

Thanks!! :O)

Sølvis blog sa...

Utrolig flott farvekombinasjon du har laga der.