Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 29. april 2010

God morgen! :O)




Oppevaring til en laptop!
Jeg fikk en bestilling på en oppevaringsmappe til en liten datamaskin, og her er resultatet! Må si jeg syns fargekombinasjonen her er helt super!! :O)
Gildelåsen er på toppen og så er det bare å putte den lille datamaskinen oppi, så unngår man at den blir ripet opp i sekken/vesken.
Den er foret med brunt bomullstoff, og jeg har brukt platevatt mellom stofflagene.
Håper kunden blir like fornøyd som jeg er!! :o)
(Det ser ut som om stikkningene er veldig skjeve her på bildet, men det er de ikke altså... *smiler*...)
(Pris etter avtale.)
Håper alle får en fin fredag, jeg skal iallefall ut å sykkle i finværet....før det begynner å regne. Nå skinner solen, men værdamen på radioen spådde regn senere i dag...
Takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen!
De blir satt stor pris på!
:o)

15 kommentarer:

SiriR sa...

Åh, så lekker den ble! Skikkelig fin:)

Kos deg på sykkeltur, håper du kommer deg hjem før regnet kommer!!

-Sanna- sa...

Så flott denne ble.
Enig med deg i at det er herlige farger...

Irene sa...

Kjempelekker PC-mappe! Og nydelige farger.

Må innom her flere ganger i uka og bare se. Kort og ting du har sydd i flotte farger pigger opp humøret og gir inspirasjon.
HAR symaskin OG stoffer liggende, men ikke kommet noe lenger. Du har ikke forslag og mønster til noe veldig enkelt jeg kunne prøvd meg på? Har veldig lyst å sy noe selv men det virker litt uoverkommelig.

Ha en flott 1.mai-helg!

Kort og Søm sa...

Takk :O)!!

Irene;
Takk!
Hva med å sy en toalettmappe eller en liten sminkepung??
Hvis du tar deg en tur på Narvesen, så finnes det mange blader med oppskrifter på enkle og litt mer kompliserte ting å sy!
(jeg deler desverre ikke ut mine mønster, siden jeg syr for salg)

Det er klart du må sy noe av stoffene dine, det beste sytipset jeg kan gi er å være tålmodig og nøyaktig :o)
Blir spennende å se hva du syr!

God helg!! :O)

Spunk og boblemukk sa...

Veldig fine farger sammen, ja :)

FIOLINESBLOG sa...

Kjempekuuul veske!
Flink du:)
fiolineklem

Rosetrend sa...

Fine farger sammen, og en smart ting! Hvordan har du klart å få så rette linjer med lappene?! Er det noe triks? Når jeg gjør det så blir det ikke på milimeteren slik som din...

Kort og Søm sa...

Rosendtrend;
Jeg bruker skjærebrett og kniv når jeg kutter opp stoffet. Også må man bare være veldig nøyaktig når man syr!
Tror det er de beste tipsene jeg kan gi :O)

Julie sa...

Oj..den var kjempefiin!! En slik burde mac`n min ha også..den svarte jeg har er ALTFOR kjedelig!!!

Jeg kom hjem fra Asia for 6 uker siden, og der handlet jeg masse stoff for lite norske penger (kjempebillig)..så nå må jeg bare starte å sy snart. Men har ikke brukt symaskin siden jeg gikk på folkehøyskole og brukte 2 timer bare på å montere tråder etc.. fikk ny symaskin av mamma og pappa på 30 årsdagen min.. GLEDER meg til å begynne!!!! :o) ..og får så mye inspirasjon av å se på bloggen din.. :o)

Gry-Heidi sa...

Kjempeflott, og fargene/kombinasjonen er lekker !
Ha en super helg :o)

Klem :)

PS. Jeg sender deg en "hekle-mail" på søndag, da alle gjestene har forsvunnet ut av huset :o)

Anette sa...

Oj denne var flott!! Herlige farger ;)
Ønsker deg en flott helg!
Klem, Anette

Lotta sa...

LEKKER!!!!!!!!!!!!!Hurra:) Du er sååå flink!!!
Lykkelig klem fra meg:)

od Andulky sa...

Superfint!!!

Lisbet sa...

Og jeg som var sikker på atd et var pute du holdt på med. hi hi
veska ble knallfin. Håper mottakeren ble fornøyd:-)

Kort og Søm sa...

Hi, hi..nei..ingen pute... :O)
(men det kunne jo ha vært det da...*smiler*...)