Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 15. april 2010

Sminkepung til en kunde!


God morgen!!
Denne har jeg sydd til en kunde, som jeg mistenker for å like Barbafamilien veldig godt...*smiler*... Denne er sydd i olastoff og foret med svart bomullstoff. Barbagod merke er et strykepå merke. (Barbagod er favoritten min... :O)
Mål; 16 cm * 15,5 cm.
Pris; 130kr.
Solgt!
(Men denne kan jeg lage flere av, men da vil olastoffet se litt anderledes ut, for akurat denne typen er jeg tom for :o)
God fredag alle sammen!!

4 kommentarer:

(eddas) sa...

Artig sminkepung:)
Ønsker deg en fin helg..
eddaKlemmer til deg:)

Kort og Søm sa...

Takk,
og god helg til deg også! :o)
Klem Fredrikke

Lappeline ♥ sa...

Så koselig den var.
Ha en fin fredag

Klem

Guro sa...

Wow denne var jammen stilig :-)
Digger disse barbapapa figurene, lekkert!
Ha en fin helg :-)
Klem Guro