Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 20. april 2010

God morgen!


Snø!!?
I dag våknet vi opp til snø i luften...og den la seg på gresset og hustakene. Det var ikke akurat oppløftende, jeg er helt instilt på vår nå og sykkelen er transporten om dagen. Så jeg krysser fingerene for at snøen smelter iløped av dagen...*smiler*...
I dag skal jeg sy litt lappesøm, stoffet på bilde skal bli til noe fint og praktisk... :o)
Håper dere alle får en god dag,
selv om det snør litt..*smiler*...

8 kommentarer:

Lisbet sa...

NYdelige farger på stoffene du har funnet frem. Var snø hos meg også men her ute på jobben på Lysaker er det helt tørre veier og null snø.
gleder meg til å se resultat av det du skla sy i dag.
ha en flott dag:-)

ide-puffen sa...

Deilige farger! Ha en fin dag du også. Snøen smelter nå har jeg bestemt :)

Klem
Randi

Randi sa...

I dag ser det faktisk ut som sola kommer på besøk til oss. Jeg og ungene skal til byen og ordne oss pass til ferien og etterpå drar vi ned til sjøen og spiser lunch.

Gleder meg til å se hva du skal lage i dag :o)

Ha en fin dag!

SiriR sa...

Fine stoffer, gleder meg til å se hva de blir til!

Vi hadde snø i helga, men i dag har vi sol!!

Ha en fin dag:)

Vibekes lille ullne sa...

Snøen er ikke morsom nå i april, men fargene på lappene dine er vårlige og friske i det minste! Lykke til med prosjektet! :)

Jeg fant forresten ut at den oransje Ipoden min matchet den brune pungen med oransje blomster perfekt! Plass til hodetelefonene var det også, skulle nesten tro den var bestilt! :)

Kort og Søm sa...

Vibekes lille grønne;
Så bra...*smiler*..!

Eirin Bjørnstad sa...

I dag fikk jeg to ganger skryt av den flotte veska/pungen/mappa du har sydd, og som jeg har papirer og notisbøker i.
Kunne egentlig tenke meg ei til i voksdukstoff. Annet mønster, og en størrelse mindre. Denne gangen til flasken med antiback, papirlommetørkler og ibux og denslags. ;-) Kan jeg bestille det?

Alt godt fra Eirin

Kort og Søm sa...

Eirin;
Så morro med skryt! :O)

Ja, det er klart jeg kan sy en til :o)
Hvilken størrelse kunne du tenke deg??
Og hvilken farge/mønster på voksdukstoffet??

Klem Fredrikke