Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 24. april 2010

Penny Black Saturday Challenge





Hi!! :o)
This is my card and envelope to this weeks challenge at
The challenge this week was;
"3 flowers...2 buttons and one bow"
So many bloggers have made envelope card lately, and I found a great recepie for this envelope card at this talented blogger; www.hegeas.blogspot.com
I just loved making this envelope card, so I think I am going to make more of them :o)
Its a lovely day here in Norway...sun and blue skyes... :O)
Have a lovely day!!
:o)


15 kommentarer:

Anette sa...

Et kjempesøtt konvoluttkort du har laget ;) Ser at du også måtte prøve deg på et slikt ;) Jeg har også laget to nå, og det var veldig kjekt ;)

Hege-Annie Simonsen sa...

Åå, så søtt et konvoluttkort! Penny Black stemplene er jo bare så utrolig nusselige! :) Så kjempeflott et kort!! Gøy at du fant bruk for tutorialen min! :D Tuuusen takk for at du linker til min blogg, det setter jeg pris på!!

Sola skinner også i Tromsø i dag, selv om her er noen skyer! :) Herlig! Ha en super lørdag, Fredrikke! Stor klem, Hege

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Bare hyggelig Hege :O)

NGCARDS sa...

I love this, great work! Thanks for joining us this week at PBSC! xxx

Tiya-B sa...

beautiful card.

od Andulky sa...

Så fint!
Ha en skön lördagskväll!
/Anna

Riet sa...

Ohhh wowwww Fredrikke,what a beautiful creations.

Hugs Riet.xx

Evelyn S. sa...

Fabulous creation! The little hedgehog is a wonderful surprise in that beautiful envelope.

Kath Stewart sa...

love your envelope card...thanks for sharing......thanks for joining in the fun this week at PBSC...have a great weekend..hugs kath xxx

Kort og Søm sa...

Thank you so much!
Fredrikke :o)

Guttemamma sa...

Hei hei,bare stas å drive litt reklame for deg vettu!!
Cupen gikk helt topp, tre kamper og seier i alle..og delvsom det alltid blåser på fotballbaner,var det knallsol og helt herlig alt sammen!!
Nattaklem♥

Victorias Inspirasjon sa...

Ååå, så fint kort :-) Nydelige farger! Ha en fin søndag :o)

Pia sa...

wow såååå nydeligt kort.
knus Pia

Guro sa...

Nydelig konvolutt kort, falt helt for dem da jeg prøvde meg tidligere i uka, veldig anvendlige :-)
Herlig motiv.
Ha en super og kreativ uke!
Klem Guro

Iren sa...

Skikkelig koselig og flott kort du har laga :) Så søtt med det motivet inni også ;)

Klem