Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 22. september 2013

Bilder fra helgens kurs med silketrykkrammer. (Mange bilder... :O)































Kurshelg!
Denne helgen har jeg vært på kurs hos Gitte (www.lillegitte.blogspot.no).
En kreativ helg med screenprint, deconstructed screenprint og monoprint. Hyggelig selskap og veldig god mat også!
Maken til kreativ og dyktig dame som Gitte tror jeg man skal lete lenge etter :O)
Jeg  har vært på kurs hos henne før, og jeg er super fornøyd med alt jeg har lært. Takk til Agneta og Randi også for en hyggelig og kreativ helg!

Takk for all responsen på englene mine, det setter jeg stor pris på. Begynner å legge de ut for salg i Epla butikken min FAP i morgen.

God søndagskveld!

8 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Takk for fine og kreative dager:)

Jeg gleder meg til å se hva du tryller frem av dette

Hanne sa...

Kjekt med kurs. Masse fine trykk du har laget. Gleder meg til å se hva du skal lage av de:-)

STEINKJERRINGA sa...

Du er heldig som bor der du bor. Her koster det skjorta å delta på kurs. Kjempeflott å se det du laget!

Kjersti sa...

Koselig med kurs, mange fine trykk du har laget, lurer på hva det blir ut av dette :-)

Pia sa...

wow så nydeligt

Connie sa...

Så spennende :)
Dette blir fine bilder.
Ha en fin uke.
Klem Connie

Winkel's Crazy Ideas sa...

Så spennende. Fine trykk du viser, noe jeg også har veldig lyst til å lære en dag. Pam

Lisbet sa...

Ser ut som du har hatt en kjempeflott og kreativ helg.
Blir spennede å se hva du vil trylle frem av disse flotte trykkene dine:-)
Klem