Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 6. september 2013

Gavepose til den nyfødte.





















"Gratulerer"!
Jeg har dekortert en gavepose til den nyfødte. 
Den søte pusen er blitt stemplet på akvarellpapir, og farvelagt med akvarellblyanter og så malt over med pensel. Teksten "Gratulerer med en liten hjerteknuser" har blitt stemplet i sort. Akvarellpapiret er satt på 3D limputer for en noe opphøyet effekt. Gaveposen er også pyntet med en charm formet som barneføtter, bånd og jeg har stanset ut med en tog-punch langs det ene papiret.
Gaveposen har en gavelapp på baksiden, pyntet med tog-punchen på kanten av gavelappen, som er festet på posen med hyssing og fint bånd.
På baksiden av gavelappen er det fin plass til en liten hilsen.

Mål; 17cm * 20cm * 8cm.

Pris; 70kr.

Ønsker du flere av denne gaveposer lager jeg de på bestilling, også i rosa til jenter :O)

God fredag til alle som titter innom bloggen min i dag!


7 kommentarer:

Bea sa...

De er som presanger i seg selv, de fine gaveposene du viser for tiden, Fredrikke, kjempefine!!!
Ha ei fin helg.
Klem Beate

Kort og Søm sa...

Tusen takk, det var hyggelig :O)
God helg til deg også,
klem Fredrikke

od Andulky sa...

så underbart fin!!
/Anna

Connie sa...

Nydelig gavepose og lekkert motiv.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

Mayen sa...

Så flott, Fredrikke ;o)
Æ har sagt det før: elsker katte stemplene dine!
Klem fra nord

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita sa...

Kjempefin gavepose! :)