Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 19. september 2013

Gavepose med finfin ugle, og teksten "Gratulerer" :)

























Gavepose med fin ugle!
En gavepose med en finfin ugle og teksten "Gratulerer".
Posen er dekorert med mønstret kartong, jeg har håndstemplet uglen på mønsterpapir og stanset den ut. Uglen er festet med 3D limputer, som gir en opphøyet effekt. Uglen sitter på en sort gren, og jeg har håndlaget papirblomstene.
Gaveposen lukkes med hyssing.
Mål; 20cm * 17cm * 8cm.

Gaveposene jeg lager koster 70kr,
og de er fine til små gaver som sjokolade, te, kaffe, små babyklær, vanter, ullsokker, hårstrikker&spenner, en god håndkrem osv, osv... :O)

I helgen skal jeg på kurs, jeg skal lære å lage silketrykkrammer. Jeg gleder meg som et barn til julaften :)
Har en ide om noen nye nett, så vi får se om det sammen med silketrykk blir bra!

Ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

Martha sa...

super cute bag! love the clean crisp look :)

nicolet sa...

OOh I love this one!!
Have a nice weekend.
Hugs Nicolet

Pia sa...

så smuk