Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 25. september 2013

Fin notatblokk :)




















Notatblokk, A6.
Notatblokken har fått et "omslag" av fin mønstret kartong.
Fin til å ha på kjøkkenbenken til handlelisten, eller på nattbordet til notater.
Vil du kjøpe den, så finner du den i Epla butikken min.

Takk for all tilbakemelding på sminkepungen i forrige innlegg, med stoffet jeg trykket selv. Det var hyggelig :)
Jeg har fått spørsmål om den er tilsalgs, men det er ikke akkurat denne, siden det er den første jeg sydde av den nye stoffet mitt. Men det kommer flere for salg etterhvert!

God torsdag alle sammen!

5 kommentarer:

SiriR sa...

Nydelig søt notatbok:)

Winkel's Crazy Ideas sa...

Kjempefin notatblokk og sminkepung på forrige innlegg. Du imponerer stadig, og inspirerer. Pam :-)

Kort og Søm sa...

Så hyggelig å høre Pam :)

Anette sa...

Stilig notatbok!
Gleder meg også til å se flere monoprint fra deg - ser veeeldig kjekt ut!!
--klem og god helg--

Martha sa...

awwww, so pretty! love the style and the balloon backing paper is just adorable! <3