Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 14. september 2013

Gratulerer!



















Uglekort!
Jeg har laget et fint kort med teksten "Gratulerer". Jeg har brukt fin rosa kartong, jeg har laget en hvit papirblomst med en brads i rosa og sølv. Jeg har stemplet en fin ugle på mønsterpapir, stanset den ut og satt den på  3D limputer for en opphøyet effekt.
Uglen sitter på en sort gren.
Kortet er hvitt inni, og det er god plass til å skrive din hilsen.
Kortet leveres med en hvit papirkonvolutt.
Mål; ca 13,5cm*13,5cm.
Pris; 50kr.

God lørdag!


7 kommentarer:

Bea sa...

Så koselig uglekort! God komposisjon.
Ha ei fin helg, Fredrikke.
Klem Beate

Kort og Søm sa...

Takk Beate,
klem Fredrikke

Winkel's Crazy Ideas sa...

For et koselig kort! Elsker ugler. Så rent og fint med fine kontraster. Pam

Connie sa...

Lekkert uglekort :)
Ha en fin søndag.
Klem Connie

Home sweet home sa...

Hei

Kjempe flott ugle kort.
Gaveposen under er også veldig flott:)

Ønsker deg en fin søndag:)

Merethe

Kjersti sa...

Så koselig uglekort :-)

Ann Jorunn sa...

Koselig kort. Uglene tar seg godt ut på det meste, og på dette kortet var skikkelig ugle-fint ;-)