Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 24. september 2013

Sminkepung med mitt eget håndtrykket stoff (monoprint).



















Monoprint!
Dette stoffet har jeg håndtrykket, 
og teknikken heter monoprint.
Veldig moro, og jeg kommer helt sikkert til å lage flere i andre farger og motiver :)
Dette er det aller første produktet jeg har sydd av alle de stoffene med monoprint, screnprint og deconstructed screeprint som jeg lagde i helgen som var.
Tenke seg til å sy av stoff man har trykt mønsteret på selv...*smiler*...det er vel hverdagslykke!!?

Ha en fin kveld!
Og takk for alle fine kommentarer :o)

8 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Monoprint er artig! Jeg har gjort det, men bare på papir.
Må være artig å gjøre det på stoff, og ditt resultat ble flott!

Kjersti sa...

Så fin den ble, morro å se hva trykkene dine blir til :-)

Tuppenshobbyblogg sa...

Alt ka du kan og får til !!!!
Stoffet ble kjempetøfft .

Klem,Kjersti

Mayen sa...

Kor lurt!! Æ har masse stoffbiter med prøvetrykk liggende(kaster intet) og har alltid tenkt at en dag passer de til noe!! Takk,søta

Lisbet sa...

Ble skikkelig stilig og moro med stoff du har laget mønster på selv :-)
Klem

nicolet sa...

Beautiful Fredrikke!
Hugs Nicolet

Velkommen til min kreative verden sa...

Lekkert Fredrikke: )

Ann Jorunn sa...

Råstilig, sier bare jeg :)
Blir så imponert over alt du holder på med. Skulle gjerne kommentert på flere av innleggene, men jeg stoppa på dette siden det var noe nytt og spennende.
Både streng-englene og notatbok-omslaget var lekkert, det også :-)