Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 7. september 2013

Søte bordkort.




















Rosa og lyseblå bordkort!
Jeg lager bordkort til barnedåp, navnedag, konfirmasjon og bryllup.
Her er det bordkort til en barnedåp til gutt, og en barnedåp til jente. Hjertene er av farget og hvit kartong. Foran på hjerte har jeg stemplet på en fin liten krone, og over kronen er det god plass til å skrive på gjestenes navn.
Bordkortet har fått en liten "fot" av kartong, for å komme litt opp fra bordet sånn at hjertet ikke ligger flatt på bordet.

Pris per bordkort som på bildet over er 15kr.
Om det er ønskelig at jeg skal skrive/stemple på navn på bordkortene vil det komme et pristillegg for den jobben.
Ønsker man andre farger, eller annen pynt på hjertene er det mulig.

Forsatt god helg alle sammen :O)

7 kommentarer:

Kjersti sa...

Så fine de ble :-)

Winkel's Crazy Ideas sa...

Kjempesøte! Likte den bølgete kanten veldig godt. Pam :-)

Timotei sa...

Så fine! Du er så flink!

Spirea sa...

De var virkelig fine :) så flink du er :) ønsker deg en nyyydelig søndag. klem din vei

Livets små øyeblikk sa...

Så søte:)
Og den gaveposen under her var bare så fin, og så utrolig smart!

Ønsker deg ei god ny uke,
Hanne:)

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen :O)

Home sweet home sa...

Kjempe fine og søte bordkort:)

Merethe