Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 15. september 2013

Brød (loff) med sjokolade inni... :O)





















Sjokoladebrød!
I helgen bakte jeg sjokoladebrød, en loff med sjokolade inni :O)
Jeg tok utganspunkt i en oppskrift fra Boken "Eltefritt brød og himmelske kaker", men gjorde noen små forandringer. Brødet er langtidshevet (14 timer) og stekt oppi jerngryten min inni ovnen.
Veldig, veldig godt !!

Takk for hyggelige kommentarer,
og ha en fin uke alle sammen!


3 kommentarer:

Den første løvetann sa...

Det er så kjekt å oppdage nye fine blogger. Fant deg via Barbros lille atelier. Kjekt å finne andre hobbybloggere og. Føler ikke det er så mange av oss... (ikke så mange som mote- og interiørbloggerne i hvert fall ;)

Er også veldig fan av eltefrie brød. Har lagt et par oppskrifter selv.

Ser du har mye god hobbyinspirasjon. Gleder meg til å følge deg videre!

Mvh
Ingrid

Bea sa...

Rene lørdagskosen, dette brødet:)
Min brødbaking har også nettopp tatt en ny "sving", jeg bløtlegger korn/frø over natten og lager så en løs deig med lite gjær. Det blir så saftige og gode brød som holder seg ferske leeeenge:)Hjemmebakt er bare godt!
Ha en fin dag videre.
Klem Beate

Tuppenshobbyblogg sa...

Ser nydelig ut,får helt vann i munnen her jeg sitter :)

Klem,Kjersti