Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 5. september 2013

Jeg lager stort album til en kunde :O)

























Album til en kunde.
Jeg hjelper en av mine kunder med å sette sammen et album til en konfirmant. Albumet, plastlommene og de små arkene/kortene er fra "Prodject Life"-serien til Becky Higgins. 
Kunden ville ha en blanding av mønster ark, og ensfargede ark. For å gjøre albumet litt mer spennende setter jeg inn plastlommer i ulik størrelse til bilder, tekst og disse fine små kortene med mønster og annen tekst.
Gjestene i konfirmasjonen skal skrive inn sine hilsener til konfirmanten på de ensfargede arkene. Jeg foreslo for kunden at da kan jo bilder og tekst av samme person settes sammen, tror det kan bli fint.
Jeg skal også lage en forside med konfirmantens navn, pluss litt mer på. Kunden skal selv sette inn bilder etter konfirmasjonen. På arkene med mønster blir det fint med store kopier av gruppebilder. 
Det er også flere små lommer til å putte bildene rett i, så her er det plass til mange bilder. På de små kortene er det plass til å skrive litt tekst til bildene også. Meny, sanger, og kort skal også få sin plass i dette albumet. I dette albumet er det i overkant av 30 sider totalt. Mål; 12*12 inch

Ta kontakt om du ønsker at jeg skal hjelpe deg med å lage album, enten til dåp, konfirmasjon, bryllup, bursdag, eller andre anledninger. Jeg har mulighet til å lage album i de fleste temaer og farger. Ta gjerne kontakt for spørsmål og pris.
Dette albumet har D-ringer, det vil si at det er et ringperm-system med tre hull i plastlommene. Lager også andre typer album.

Ha en fin ettermiddag!

Ingen kommentarer: