Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 20. september 2013

Et spørsmål fra en av mine kunder...
























...om jeg kunne lage engler i metalltråd!
Det har jeg aldri gjort før, men vi får si som Pippi sa "Dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert! (fritt etter min hukommelse....mulig ikke helt ordrett husket, men dere skjønner hva jeg mener tenker jeg .. :O)
Så jeg gikk til innkjøp av tykk metalltråd i rustfritt stål, fant fram verktøy og satt igang. Jeg fikk litt "vann på mølla" og lagde ti stykker i går ettermiddag. De er ikke helt like, alle har fått sin egen personlighet ;)
Hva syns dere?
Jeg syns de ble ganske fine, om jeg får si det selv :O)

Englen er ca 16cm høy,
pluss båndet (ca 5cm).

Nå er det helg, 
og jeg skal på kurs...og jeg gleder meg!

God fredag alle sammen!

8 kommentarer:

Bea sa...

Riktig koselig!
Ha ei fin helg og et flott kurs!
Klem Beate

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Jeg skal på kurs hos Gitte i helgen, gleder meg!
klem

Christine sa...

Den var nå søt :)
God helg til deg!
Klem fra Christine

SiriR sa...

Så enkle og så fine! Gøy med nye utfordringer iblant.

God helg til deg.

Connie sa...

Så stilig :)
Nydelig engel.
Klem Connie

nicolet sa...

Ooh wow I love this angel!
Hugs Nicolet

Littlew sa...

Søt engel :)

Unknown sa...

Åh, den var heilt utruleg skjønn! Slike fekk eg òg lyst til å lage lassevis av :) Superfine til juletreet :)
Så flink du er :)
Klem, Kristin