Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 30. september 2013

Ja, nå syns jeg det er lov... :)




















Julens notatblokk!
Ja, i morgen er det 1. oktober og da syns jeg det er helt iorden å starte med julens produkter. Man må jo være litt tidlig ute, eller hva tenker dere...!? 
(Nå må det jo sies at julen er min favoritt tid på året :O)

Jeg har laget en serie med "Julens notatblokker", og er det en høytid som krever en del liste-skriving så må det jo være julen :)
Notatblokken er i str A6,
15cm*11cm*1cm.
De kan etterhvert kjøpes i min Epla butikk.

Ønsker dere alle en fin kveld, 
og takk for all god respons på englene mine!
Det er veldig hyggelig :)

2 kommentarer:

Winkel's Crazy Ideas sa...

Veldig fin notatblokk, koselig å skrive i. Jeg er enig med deg i at det er lov å tenke på juleforberedelser nå. Jeg har begynt på åde gaver og kort. Det er deilig å sitte med det nå, i god tid, slippe stress og tidspress. Er også glad i julen, lage og gi ort ting er kanskje det jeg liker aller best. Klem Pam

Connie sa...

Nydelig pyntet bok
Ja nå går det fort til jul
Klem Connie