Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 27. november 2010

Dette var morro...*smiler*..





Distress ink!
Jeg har lenge hatt lyst til å prøve Distress Ink, Crackle Paint fra Ranger. Den finnes i mange fine farger, som passer til Distress Ink (som jeg igrunnen har gaaanske mange av..*ler*..)
Og jeg er helt solgt...dette ble en kjempe fin effekt, bare se hvordan malingen krakelerte helt av seg selv. Det gjør den når den tørker!
Så dette må prøves mer ut, men med flyttekaos bør jeg kanskje vente til neste uke når alt skal på plass igjen!? *smiler*..
Ønsker bloggvenner, nye og gamle kunder og alle andre som titter innom bloggen min en riktig god lørdag!
:O)

14 kommentarer:

Christina sa...

Looks really awesome!! So nice!
Hugs Kristel

Lisbet sa...

Så flott du har fått til krakeleringen. Når jeg har prøvd har jeg ikke fått til så fint. Nå må du bare handle fler farger for det gir veldig fin efekt på prosjektene:-)
Ha en flott 1.adventshelg og lykke til med flyttingen, er ikke lenghe igjen nå.
Klem

Kort og Søm sa...

Thank you,
hugs :O)

Lisbet;
Takk!
Jeg fant ut at jeg måtte ha litt tykt på, da krakelerte det bedre. Og ja..jeg må nok ha noen flere farger...*ler*..
Klem :O)

Mayen sa...

Takk for at du prøver ut produkter! Har endel ting som ligger på vent og skal krakeleres, så no fikk æ det lille puffet til å starte:-)
Mayen

Hjertebank sa...

Kremmerhus ble det ;) God helg ja!

Margrethe sa...

Å, så spennende :) Fin effekt !

Gry-Heidi sa...

Dette ble utrolig stilig !!
Blir godt å komme i orden igjen nå snart :o)
Ha en fin fin helg!

Klem :o)

Snertne sneller og små nøster sa...

Visste ikke at det fantes en krakeleringsmaling. Før har jeg brukt noe jeg har smurt på under malinga som har gjort til at det har krakelert :-)

I dag har litjtupp og jeg vært på Panduro og handla inn til julekortproduksjon i morra - gleder meg :-D

Riktig god helg til deg og klem fra Siv

Pia sa...

ja det er et rigtig lækkert materiale og sjovt at lege med , jeg synes dem med farver nemt står og tørrer ud og det er lidt øv.
knus pia

No.15 sa...

Krakelering er gøy! :-D

Ha en fin adventshelg.

klem

Guttemamma sa...

Den boken under er genial,har en liknende...avhengig av den. Særlig fordi jeg begynner så tidlig med gavene!!
Ha en fin helg videre, kos dere i adventen!!
klem♥

Rose Garden Malevik sa...

LOVELY :)

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

hos mig
VÄLKOMMEN att vara med :)
Håkan

Kort og Søm sa...

Takk! :O)
Flere stjerner har blitt malt i kveld, men det tar sin tid før de tørker..og så krakelerer!
Klem :O)

ide-puffen sa...

Slik krakkelering er så kult. Jeg har kjøpt krakkeleringsspray på Biltema (min yndlingsbutikk)Gleder meg til å prøve den når bare den hersens arma blir bedre. Var på legevakten i dag igjen:(. Fortsatt åpning mellom benene, så nå MÅ jeg sitte HELT i ro til neste kontroll. Fysj så kjedelig. Bra jeg har internett :D
God natt
klem