Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 18. november 2010

For en løve! :O)





Notatblokk!
Jeg lager notatblokker om dagen...*smiler*..for nå er jeg nesten tom. Jeg solgte en god del på Hobby Messen, og lagrene må fylles opp.
Disse er fine bursdags/julegaver til små og store barn :O)
sammen med en morsom penn/blyant kanskje!?
Str; 10,5cm*10,5cm.
Pris; 80kr.
:O)
Jeg trenger litt mer tid på å gjøre ferdig alle sammen, men jeg skal legge noen ut i nettbutikken min iløped av uken!
Syns disse er helt supre!
(Om jeg får si det selv..*ler*..)
God ettermiddag!
:O)

8 kommentarer:

Christina sa...

This is really beautiful Fredrikke!!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Så fin! Den løva så jo så koselig og snill ut :)

Marit

Aleisa Ribalta sa...

vad supersöta!

Kort og Søm sa...

Thank you! :O)

Takk :O)

Tingelingeling sa...

Jeg liker løven din! Den er så fin. Har vært så sløv på kommentarer, på blogging også, når sant skal sies.. Men gleder meg over dine superfine ting og kreativitet.
Ønsker deg ei fin helg!

Riet sa...

What a gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.x

Anita sa...

E det dyrt med slik Bind-it-all maskin alt i alt, med sånne ringer, papp og ark? For eg rekne med det e en slik du har brukt :)

Kort og Søm sa...

På Bikuben selger de Bind It all-maskinen for 679kr.
Også må du jo ha Wires, og de koster fra 44kr og oppover.
Det er en helt super maskin å ha..*smiler*...jeg er veldig fornøyd med min!
Hilsen Fredrikke :O)