Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 22. november 2010

Stor toalettmappe!




Stor toalettmappe!
Denne har jeg sydd på bestilling til en av kundene mine. Den har god plass til alt man ville ha med seg av toalettsaker.
Vask; 40 garder, ikke tørketrommel.
Pris; 300kr.
Solgt!
:O)
Ny uke og nye muligheter, det kan man like...*smiler*...
Det er ikke lenge til jeg flytter, så i slutten av neste uke blir det nok litt stille på bloggen noen dager. Data`n må jo pakkes ned den også......og pakkes fort opp igjen...*ler*..
Ønsker bloggvenner, nye og gamle kunder og alle andre en riktig fin ny uke!
:O)

14 kommentarer:

Christina sa...

You are sso creative dear! Looks awesome!!
Hugs Kristel

Kort og Søm sa...

Thank you :O)
Hugs Fredrikke

Tingelingeling sa...

Så stilig :)
Du er så flink altså!
Ha en finfin dag!

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fin den er, veldig fin design på den.
Lykke til med flyttingen :)
Er glad jeg er ferdig med den "smiler"
Ha en fin dag.

Moski sa...

Her skal man ikke være mange dagene borte fra bloggingen før det ligger en masse nytt og fint hos deg. Alltid artig å se det nye. Veldig søte notatbøker du lager.

Karoline sa...

Så fin den var!:)))
kan nok hende jeg mailer deg en bestilling nærmere jul ;)
Ha en fin fin mandag:)

Klem KAROLINEMOR!

Barbros lille atelier sa...

Så fin! Lykke til med flyttingen!

Klem

Pia sa...

så flot toilettaske med et meget smukt stofmønster. Du må have en dejlig dag, her skinner solen dejligt
knus Pia

Snertne sneller og små nøster sa...

Jippi hurra :-) Nå ble jeg glad :-D Det er den første giveawayen jeg vinner :-) Sender deg en mail med adressen min jeg.

Så personlig det ble med navn på toalettmappa :-) Stilig!

Ha en fin dag og klem fra Siv

Inger Harding sa...

Så mye flott du har lagt ut i bloggen siden sist jeg tittet innom!!!
Lykke til med flyttingen også.
Ha en fin kveld :)

♥ klem, Inger

Anette Willemine sa...

Råfin toalettmappe! Du er så flink til å designe!

Ønsker deg og dine lykke til med flyttingen. :o)

Klem,
Anette Willemine

nicolet sa...

WOW, this is wonderfull Fredrikke!!
Looks awesome.
hugs Nicolet

ninabakke sa...

Skikkelig fin :)

Kort og Søm sa...

Tusen takk! :O)

Thanks! :O)