Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 26. november 2010

En ny tradisjon...*smiler*...



Julegavebok!
Ja, dette syns jeg var en god ide ...*smiler*...
Denne boken skal jeg bruke til å skrive ned hvem jeg gir julegaver til, og hva de får! Også tror jeg at jeg skal skrive ned hvem jeg sender julekort til. Veldig kjekt å vite hva man har gitt til de forskjellige tenker jeg....*smiler*...for det er jo ikke sikkert jeg husker det til neste år :O)
Ønsker dere alle en riktig god helg!
Her blir det mer pakking av flytte esker!
:O)
Hvis noen ønsker å bestille en maken koster den 80kr, og er 10,5cm*10,5cm stor!
Jeg har tørrembosset papiret med en embossingfolder fra Cuttlebug, og laget notatblokken med Bind It all-maskinen.
:O)

23 kommentarer:

Unknown sa...

Så smart med en julebok, ikke alltid like lett å huske fra år til år. Veldig stilig bokmontering. Er det vanskelig å lage sånne? Hva slags utstyr bruker du?

God helg, klem ¤

Kort og Søm sa...

Jeg bruker en maskin som heter Bind It all fra Zutter.
De har den på Bikuben!
Kjempe fornøyd med den, og den er slettes ikke vanskelig å bruke :O)

Klem Fredrikke :O)

Lindas hobbyhjørne sa...

Det var en god idè :)
Ha en fin helg.

Margrethe sa...

Så lurt! Kunne kanskje også vært lurt å skrive ned hva man fikk i julegave også. Jeg har en tendens å glemme det.... Ikke bra ...

Merethe sa...

Det er kjempelurt, jeg har en bok jeg har skrevet i de siste fire årene, så da slipper jeg å gi det samme hvert år :)
Min bok er bare ikke så fin som din...
God helg

Christina sa...

That's a wonderful notebook again dear!
Hugs Kristel

-Sanna- sa...

Lurt å skrive opp hvem som får hva til jul.
Jeg har en liste med oversikt fra flere år tilbake.
Det begynte jeg med da jeg hadde gitt det samme til noen 2 år på rad....

Anita sa...

Nå har eg vært å kjøpt en slik maskin :) Glede meg te å teste den ut. Det blir noe som heter Post-it bøker på meg :)

God helg te deg, hilsen fra Anita :)

mymlen og my sa...

Hei igjen, hyggelig at du likte tingene våre på julemessa. Nei, jeg kjenner nok ikke den damen. Nå jobber ikke jeg på selve sykehuset, men på psykiatrisk post, som ligger et lite stykke unna selve hovedsykehuset.
Så vi har ikke så mye med den somatiske delen av drifta å gjøre.
Må si meg enig at det er en god idé med en slik bok. Den var veldig fin. Har også ført lister over julegaver, slik at man ikke finner på de samme gavene til de samme personene flere år på rad. Ha en fin helg, nå venter jeg på barnebarn skal komme på pepperkakebakst i helgen. Hilsen Mymlen

Små og store gleder sa...

Det var en lur ide og samle det opp i en bok - her er hukommelsen begynt å bli litt tynnslitt så jeg tror jammen jeg skal følge opp ideen din og notere ned i en bok jeg også. Ha en super kreativ helg!
Hilsen Hilde

Hanne sa...

Ja det er kjempelurt med en slik bok. Jeg har en selv, og jeg bruker den titt og ofte. Har faktisk en som jeg skriver ned hva folk får i bursdagspresang også:)

Hanne sa...

Glemte å spørre om en ting, hva bruker du til permene for at de skal være stive? Eller bruker du bare vanlige ark?

God helg:)

Kort og Søm sa...

Noen ganger bruker jeg tykk papp, og noen ganger limer sammen to Bazzill ark!

God helg! :O)

Randi sa...

Jeg har også en bok som jeg skriver opp julegaver og julekort. Utrolig kjekt!

God helg!!!

Klem

Lappeline ♥ sa...

Kjempe koselig bok og har vel skrevet selv noen år ....men har ikke en slik fin bok.En lur ide.
Ha en fin helg
Klem til deg

Hjertebank sa...

Har ikke så fin bok som du, men skriver ned gaver og kort ja ;)

Anita sa...

Kan eg spørre om en ting?? Hvordan i all verden klarer du brette arket du dekker forsiden og baksiden med fint i kantene??

Kort og Søm sa...

Anita;
På denne har jeg brukt to Bazzill ark, det ene embosset og det andre ikke. Så har jeg kuttet til den embossede arket en millimeter større enn det andre, og limt de sammen :O)

Anita sa...

Skrev feil. mente hvordan får du det fint i kantene :) Trodde eg hadde funnet en fin løsning nå, men det ble litt for tykt for maskinen på noen ark=)

Anita sa...

I hjørnene ja... eg e trøtt :)

Aleisa Ribalta sa...

Ditt huvud slutar aldrig tänka! FInt och smart!

(eddas) sa...

God morron:)
Ja..tror det er butikk for deg det der:)og den maskinen din skulle jeg likt og hatt:)
ha en fin fin lørdag..
eddaKlemmer

Hege-Annie Simonsen sa...

Ja, det er lurt ed en sånn bok Det har jeg praktisert i noen år nå! Greit å huske hvem man ga hva til, og hvem man sendte julekort til og sånt! :))

Kos deg fortsatt, nå i adventstida!! Klemmer, Hege