Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 10. november 2010

Sikklesmekker!




Sikklesmekker!
Jeg har fått bestilling på flere sikklesmekker,
og jeg lager flere til neste julemarked jeg skal være med på.
Denne gangen har jeg sydd i dette fine uglestoffet...*smiler*...veldig, veldig fint stoff!
Hvis noen andre ønsker å bestille smekker er det fult mulig :O)
På baksiden av disse smekkene har jeg myk fleece, noe som gjør at sikkel ikke trekker så fort igjennom, men blir "liggende" oppå fleecen.
Bomull stoff på forsiden av smekkene.
Pris pr stk; 70kr.
Håper alle som er innom bloggen min får en fin kveld!
:O)

3 kommentarer:

-Sanna- sa...

De er så søøøøte disse siklesmekkene dine !

Mayen sa...

Har en venninne som er ugle gal, synd hun ikke sikler.. De er råstilige!

Lindas hobbyhjørne sa...

De er så søte og så fine farger.

Se på siden min der ligger det en Award til deg fra meg :)

Ha en fin dag, klem.