Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 3. november 2010

Jeg ligger ikke på latsiden...*smiler*...


Pengepung!
Jeg syr og syr, til Hobby Messen på Greverud nå til helgen... *smiler*...og det ser jammen ut til at jeg blir ferdig med alt jeg skal også! På bilde her er det et lite utvalg av de flate pengepungene jeg sydde i går. Disse passer til penger&kort, nøkkler, I-Pod, mobil, litt sminke eller andre småsaker du vil ha samlet på et sted.
Nå skal symaskinen få hvile til i morgentidlig...*smiler*...
Natta!
:O)

14 kommentarer:

-Sanna- sa...

Jeg kan skrive under på at disse tingene dine er uunværlig !
Jeg elsker mine tre!!!!

Hege sa...

Ser du ikke ligger på latsiden - *smiler*!
SÅ mye fint:-)
Ha en kreative dag,
klem Hege.

Lisbet sa...

Nei, ser du jobber hardt. Håper du får alt ferdig til helggen og at du får solgt masse. Skjønner du ikke har pakket ned alt av syutstyr enda:-)

Rosetrend sa...

Siden første gang jeg tittet innom bloggen din har jeg aldri tenkt at du ligger på latsiden, og nå er det jammen meg enda mer effektiv. Hvordan rekker du det?

Mette sa...

Det ma jeg si! Du er utrolig produktiv. Lykke til med messen!

Snertne sneller og små nøster sa...

Er vel aldri noen som har tenkt at du ligger på latsiden ;-) Håper du får ferdig alt, og at alt blir solgt :-)

Ha en fin og produktiv dag og klem fra Siv

Vibeke sa...

Så fine! Lykke til på messe :)

Barbros lille atelier sa...

He, he, det er vel ingen som tror at du ligger på latsiden akkurat:-) Så utrolig mye fint du lager! Lykke til på messen!

Klem

Christina sa...

This looks gorgeous Fredrikke!
Hugs Kristel

AlottesVerden sa...

Lykke til på messen:)..
Utrolig mye fint du syr...tror jeg må shoppe noe fra deg selv jeg:)

Ha en fin dag og helg

Ann-Charlotte

Moski sa...

Jammen er du flittig oppi salg av leiligheten og det hele! Stort lykke til på messa. Håper det går unna så det suser.

Unknown sa...

Vil tipse deg om www.MiniMesse.no med tilhørende facebook-gruppe.

Siden er et non-profitt hjelpemiddel for alle som ønsker å arrangere egen messe, samt at du kan følge med og delta på andre sine messer via facebook-siden ;-)

Anita fra hjerterommet sa...

lekre!! puhu så du står på da:))

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen :O)

Thank you :O)