Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 13. november 2010

Jeg har laget en bok med spiralrygg.






Spiralbok!
Denne boken har jeg laget på bestilling til en av mine kunder.
Boken er laget ved hjelp av Zutter Bind It all-maskinen. Jeg har brukt papir som er litt tykkelse på inni boken, og den har stive permer. Så denne skal bli tålt å bladd litt i...*smiler*...
Kunden ønsket ugle og navn utenpå, og jeg har hatt på et lag med Glossy Accent på uglen, det ble fint syns jeg. Papiret er fra Bazzill og Basic Grey.
Str; 8*8 inch.
40 ark.
Pris etter avtale.
Håper alle får en fin lørdag!
Vi skal avgårde på familiebesøk, og jeg har bakt julekake..nam, nam...*smiler*....
:O)


10 kommentarer:

Moski sa...

Så søt ugle og med så herlige farger. Fine bokstaver du har brukt til navnet. God lørdag!

Gry-Heidi sa...

Kjempefin bok !! Søt ugle :)

Klem :o)

Lindas hobbyhjørne sa...

Den var jo utrolig fin, virkelig fint laget.
Ha en fin kveld,klem.

Anonym sa...

Så fin den var!!

Marit

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Riet sa...

This is so beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.x

Anita fra hjerterommet sa...

så fin og personlig den ble:))

Kort og Søm sa...

Thank you Riet :O)
Hugs

Linda Brun sa...

Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min. Denne boka var så fiiin. Likte veldig godt effekten av glossy accent!

Rasofiel sa...

Denne var bare hærlig, og så stilig det ble med glossy accent. Nå fikk jeg lyst å dra frem BIA maskina igjen :D Stor klem ☀