Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 21. november 2010

Vinneren av min 65.000 besøkende er....

Liten pung, bokmerke, notatblokk og gavelapper!
:O)



...Siv!!
Med den fine bloggen;
Tusen
, tusen takk til alle som ble med på feiringen!!
En liten trøstepremie blir det også
(en av mine notatblokker :O),
den går til;
...Aleisa!!
med den fine bloggen
Send meg en mail med adressen deres,
så kommer det snart en pakke i posten...*smiler*...
God søndagskveld til alle som titter innom bloggen min!
:O)

6 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Nej, du är inte klok, jag har aldrig aldrig vunnit en tävling! trostpriset! vad kul! jag skickar mejl! min superfredde! tack så mye!
NU har jag en tävling hos mig! Kelm!

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer, begge to!! :D

ide-puffen sa...

Å heldige vinnere.
Ønsker deg en toppers kreativ uke.
klem klem

Anita sa...

Har nå smiska med samboeren om at eg ønske meg Bind-it-all maskin te jul :) *smile*

Barbros lille atelier sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne!

Kort og Søm sa...

Ja, Bind it all-maskiner er super! :O)