Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 11. november 2010

Ny veske, en bestilling..*smiler*...



En grønn veske!
Denne vesken har jeg sydd på bestilling til en av kundene mine. Den er foret med en litt mørkere grønt stoff med litt lysere grønne små prikker. (Glemte å ta bilde av innsiden av vesken :O)
Kunden ville kun ha en vanlig lomme inni, og stropper lange nok til å ha over skulderen. Vesken er stor nok til å fa en vanlig A4 ringperm oppi.
Vesken er sydd i bomullstoff, og har et lag platevatt imellon stofflagene, for å gjøre vesken litt stødigere.
Pris; 400kr.
Solgt!

Oppegård Lokalavis.

I dag ble jeg og mitt firma omtalt i lokal avisen der jeg bor...og det var hyggelig lesing....*smiler*... og litt rart å se sitt eget navn på trykk på avisens forside...*ler*...

:O)

10 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempefin veske.
Du er fabelaktig, synes jeg.
Jeg beundrer dine ferdigheter altså !
Koselig at du har fått litt gratis reklame i avisen.

Vibekes lille ullne sa...

Nydelig farge og mønster på den vesken! Moro med oppmerksomhet fra lokalavisen!

God helg! :)

Hege sa...

Kjempefin veske Fredrikke,
- du er jammen meg produktiv!
Moro med artikkel i lokal-avisen(og god reklame):-)
Riktig god helg,
klem Hege.

Kort og Søm sa...

Takk!
Ja, reklame effekten har allerede satt inn...*smiler*..

Klem :O)

Anita fra hjerterommet sa...

gøy med repotasje da:) Flott veske.

God helg!!

Pia sa...

super taske i dejlige forårsfarver.Du må have en god weekend
knus Pia

SiriR sa...

Grattis med omtalen da, det er jo vel fortjent:)

Og fin veske du har sydd!

Snertne sneller og små nøster sa...

For et nydelig stoff :-) Det ligger noe til deg inne på bloggen min :-D

God helg og klem fra Siv

Mayen sa...

Hvilken nydelig veske!Alle kvinner burde ha et helt rom til slikt, der de kunne henge på rad og rekke og man bare plukket med seg før man gikk ut døren.Det var en nydelig grønnfarge du hadde brukt. Skulle vært moro å se innsiden..
God helg!
Mayen

Moski sa...

Veldig praktisk med et lekkert bærenett som alternativ til stygge og "miljøuvennlige" plastposer.Så fint å få litt omtale i avisen!Fint med litt reklame. Men sikkert litt rart, ja... :-)
Ønsker deg en god helg!