Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 6. november 2010

Hobby Messen i Greverudhallen!



Hobby Messe!
I dag har jeg stått sammen med mange andre i Greverudhallen. Dagen startet rolig, med tok seg betraktelig opp iløped av dagen :O)
Jeg skal tilbake i morgen,
fra kl.1100-1600,
så dere er hjertelig velkommen!
Tusen takk til alle som var innom,
og til alle som handlet...det var så mange hyggelig mennesker, så jeg gleder meg til i morgen!
God lørdagskveld til dere alle sammen,
jeg skal nå ta meg en velfortjent hvil...*smiler*...

14 kommentarer:

Ingrid sa...

Hei, så fint å se bilder fra messen, jeg tar nok turen innom i morgen for litt inspirasjon! :)

-Sanna- sa...

Åh, det hadde vært kjekt å bodd litt nærmere nå. Så mye fint !!

Lykkeliten sa...

Så hyggelig å få se et glimt fra messen. Håper du fikk solgt masse, og får en god dag i morgen.

Lindas hobbyhjørne sa...

Så fint du har pyntet bordet ditt.
Lykke til imorgen :)
Ha en forsatt fin kveld, klem.

Hege-Annie Simonsen sa...

Så mye fint du har å tilby!! :) Gøy å se bilder fra messedeltakelse! Masse lykke til med salget!! I fjor var jeg med på julemesse - men spørs om det blir noe av i år, jeg henger litt etter i julekortproduksjonen!...

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!! :D
*KLEM*

Gry-Heidi sa...

Lykke til med salget i morgen :o)

Klemmer :)

Lisbet sa...

Så flott utstilling du har laget med tingene dine og det nye postkortstativet er genialt.
Du får ta en velfortjent vil og møte frisk og opplagt i hallen i morgen:-)


Klem:-)

salige lavendel sa...

Så gøy!! Flott salgsbord du har. Lykke til med salget i morgen.

Kort og Søm sa...

Takk!

Ja, nå er det på`n igjen i dag...*smiler*..

Rosetrend sa...

Har desverre ikke anledning til å komme og se. Det hadde vært moro! Lykke til i dag :o)

Maya sa...

Så moro med messe!!
Håper du får solgt masse av alle dine lekre kreasjoner!!
Klemmer fra Maya :)

Christina sa...

That looks really great!!
Hugs Kristel

Vibekes lille ullne sa...

Lykke til med messe! Du er utrolig produktiv og flink! :)

Guttemamma sa...

Så kosleig det høres ut,håper du har solgt masse!!
klem♥