Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 7. november 2010

Toalettmappe med rammelim-merkelapp!





Toalettmappe!
Denne har jeg sydd på bestilling til en kunde, jeg sydde en i samme str til henne i fjor og nå ville hun ha en til...det er hyggelig...*smiler*...
Merkelappen har jeg laget ved bruk av rammelim. Jeg hadde flere forskjellige, og hun valgte den hun likte best!
Mål; ca 21cm*15cm.
Stoff; Lin.
Vask; Finvask, vrenges før vask (pga merkelappen).
Pris; 200kr.
Solgt!
:O)

12 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe flott...ha en fin ukestart
Klem fra Lappeline

Kort og Søm sa...

Takk!
Ha en fin uke du også,
klem :O)

Black Iris sa...

Den här var verkligen jättefin.

Kram Maidi

Christina sa...

This looks gorgeous Fredrikke!!
Hugs Kristel

Anne sa...

Kjempe fin :)
Ha en fin og kreativ uke :)

Margrethe sa...

Herlig merkelapp og fin pung :)

Lindas hobbyhjørne sa...

Den er jo kjempefin og så fint merke.
Ha en fin dag, klem.

ide-puffen sa...

Nydelig pung. Enkel og lekker altså. Så morsomt med messe. Jeg har aldri solgt en eneste ting jeg har laget så du kan tro jeg er spent på vår messe. Hau hau håper det går greit.

God mandagskveld til deg
Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

De er så tøffe de merkelappene der :-) Jeg har enda ikke helt fått med meg hva rammelim er ;-)

Anonym sa...

Heihei
Så disse vakre tingene dine på messen, men jeg koblet deg ikke før jeg så dem igjen her på bloggen.
Jeg var også på messen med min lille stand og kosa meg masse.
Håper du hadde en fin helg og masse salg.
Masse fine produkter du har...

klem

Timotei sa...

Så fin denne var!
Men du, hva er rammelim?

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Rammelim er en slags overføringsteknikk, fra bilder på papir til bilder på stoff.
Veldig morro trknikk, med flere prosesser som på føring av rammelim, tørking, herding, bløtlegging, rulle av papir og tørking.
Mange prosesser, men morro :O)
Klem